Vaša cesta k efektívnemu riadeniu času a úloh
Pomôžte si znížiť pracovnú záťaž a náklady s pomocou virtuálnej asistentky efektívnym spôsobom.
Úlohy, ktoré obvykle delegujete sekretárke alebo osobnej asistentke, možno efektívne vykonávať mimo kancelárie. Virtuálna asistentka vám pomáha online, čo vám umožňuje flexibilne riešiť vaše potreby a úlohy, nezávisle od fyzickej prítomnosti.
Pomoc s personalistikou
Poskytujeme komplexnú pomoc v oblasti personalistiky, zahŕňajúcu nábor nových talentov a efektívne riadenie manažmentu ľudských zdrojov. Postaráme sa o všetku administratívu.
Tvorba základnej dokumentácie pre firmu
Náš tím sa špecializuje na tvorbu základných právnych dokumentov pre vašu firmu, vrátane pracovných zmlúv, firemných smerníc a najbežnejších obchodných zmlúv.
Komunikácia s partnermi
Zabezpečíme efektívnu správu vášho kalendára, e-mailovej komunikácie a zápisov zo stretnutí. Organizujeme schôdzky a koordinujeme váš tím, aby ste sa mohli plne venovať rastu vášho podnikania.
Príprava dokumentácie
pre účtovníka
Náš virtuálny asistent vám pomôže zbaviť sa administratívnej záťaže. Zabezpečí fakturáciu, prípravu mesačnej dokumentácie pre účtovníka, či vyplnenie cestovných príkazov.